پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
MySQL
نوشته شده در یک شنبه 7 آذر 1395
بازدید : 402
نویسنده : نانکلی

از آنجائيکه اطلاع رسانی ، برنامه های کاربردی بر مبنای Web و نياز وجود پايگاههای داده بر روی اينترنت از موضوعات مطرح اين سالها گرديده است ، بر آن شديم که تحقيقاتی در زمينه تکنولوژی های موجود دراين زمينه انجام دهيم . هدفی که در اين تحقيق دنبال می کرديم پيدا کردن ترکيبی مناسب از تکنولوژيهای پايگاه داده و تکنولوژيهای پردازش سمت Server ، از لحاظ سرعت و هزينه ای بود که بابت اين تکنولوژيها بايد پرداخت میشد.


:: برچسب‌ها: MySQL ,



JAVA
نوشته شده در یک شنبه 7 آذر 1395
بازدید : 309
نویسنده : نانکلی

برای سرمایه گذاری در پروژه های اقتصادی ، بهترین زبان ، زبان برنامه نویسی جاوا و .Net مایکروسافت است که از بین این دو ، باز هم جاوا حرف اول را می زند و طبق آخرین اطلاعات ، بیش از 9 میلیون نفر در سراسر دنیا به این زبان برنامه نویسی می کنند که این خود نشان دهنده فضای مناسب برای این زبان و تعداد زیادی از برنامه های کاربردی و ... میباشد که به این زبان نوشته شده اند و همگی آنها نیاز به پشتیبانی ، نگهداری و بروز رسانی دارند .

 

1x1.trans 10 زبان برنامه نویسی برتر که اگر بلد باشید هیچگاه بیکار نمی مانید علاوه بر همه اینها ، زبان برنامه نویسی سیستم عامل Android ( برای موبایل ) ، جاوا میباشد . سیستم عامل Android که خود گستردگی خوبی دارد ، برای تکامل و توسعه ، روز به روز نیاز به برنامه ها و ابزار های جدیدی دارد که همگی باید به زبان جاوا باشند . طبق آخرین آمار انجمن برنامه نویسان TIOBE ، زبان برنامه نویسی جاوا به لحاظ کارایی و استفاده ، دارای بالاترین رنکینگ در سرتا سر دنیاست ، یعنی رتبه اول را از آن خود نموده است .


:: برچسب‌ها: JAVA ,



GPRS چيست؟
نوشته شده در یک شنبه 7 آذر 1395
بازدید : 235
نویسنده : نانکلی

 

GPRS (جي پي آر اس) مخفف کلمات General Packet Radio Service (يا خدمات راديويي بسته هاي اطلاعاتي) است که با به کارگيري اين تکنولوژي در شبکه تلفن همراه، امکان خدماتي نظير مرور در اينترنت، ايميل، ارتباطات تصويري، پيام هاي چند رسانه اي و خدمات مبتني بر مبدا را فراهم مي کند. اين سرويس به شبکه ها اين امکان را مي دهد که خدمات اينترنتي پر ظرفيت را به صورت دائمي و بدون وققه، به مشترکان خود ارائه دهند.


:: برچسب‌ها: GPRS , چيست؟ ,



آموزش نرم افزار xmeye
نوشته شده در یک شنبه 19 ارديبهشت 1395
بازدید : 3440
نویسنده : نانکلی

- ابتدا در نرم افزار ثبت نام کنید.

 

۲- داخل نرم افزار وارد شوید.


:: برچسب‌ها: آموزش نرم افزار xmeye ,



۳ نرم افزار برای شکستن رمزعبور dvr
نوشته شده در یک شنبه 19 ارديبهشت 1395
بازدید : 16976
نویسنده : نانکلی

نرم افزار Gen super password:

 این نرم افزار هم یکی از ابزار های خوب و کارگشا در زمینه بازیابی رمزعبور dvr است. حتما فایل آموزشی همراه آن را دانلود و طبق آموزش عمل کنید.

شکستن رمز عبور dvr

آموزش استفاده از نرم افزار Gen super password

دانلود نرم افزار بازیابی رمزعبور dvr


:: برچسب‌ها: ۳ نرم افزار برای شکستن رمزعبور dvr ,



تکنیک رایانش ابری Cloud در انتقال تصویر روی موبایل
نوشته شده در یک شنبه 19 ارديبهشت 1395
بازدید : 623
نویسنده : نانکلی

توسعه محتویات چند رسانه ای برای تاثیر بر استدلال سیستم رایانش ابری، سیستم های موبایل را حول محور میزان داده ی محدود قرار داده است. این پروسه همانند سیستم  ۳G-324M  که به مهارت و دانش نیاز دارد،  نیازمند شناخت اصولی است که بر کیفیت تصویر تاثیر می گذارند مثال های این بخش انتخاب و فشرده سازی کد گذاری ، استفاده از منابع خاص مثل توسعه FFMPEG ، توسعه سیستم ابری محور Zencoder   هستند که برای معتبر ساختن این موضوع که مواد فایل های تصویری به طور موثر به مشتریان نهایی اختصاص داده شده ، استفاده می شوند.

 

CLOUD--


:: برچسب‌ها: تکنیک رایانش ابری Cloud در انتقال تصویر روی موبایل ,



انتقال صدا از طریق شبکه – VOIP
نوشته شده در یک شنبه 19 ارديبهشت 1395
بازدید : 1027
نویسنده : نانکلی

با استفاده از سرویس انتقال صدا از طریق شبکه ، مصرف کننرگان می توانند با بهره گیری از اتصال اینترنتی ، از سهولت ارتباط تلفنی استفاده کنند. این تکنولوژی ، در شبکه معمولی دیتا برای انتقال صدا و فکس مورد استفاده قرار می گیرد.


:: برچسب‌ها: انتقال صدا از طریق شبکه – VOIP ,



آموزش انتقال تصاویر با دوربین های مدار بسته (آنالوگ)
نوشته شده در یک شنبه 19 ارديبهشت 1395
بازدید : 626
نویسنده : نانکلی

ما میتوانیم به سادگی با کابل انتقال تصویر را روی تلویزیون انجام دهیم و یا روی کامپیوتر وحتی روی انترنت که بتوانیم از هرجای دنیا تصویر دوربین هایمان را مشاهده کنیم.

روش انتقال روی کامپیوتر با استفاده از کابل شبکه صورت میگیرد وبروی اینترنت علاوه بر کامپیوتر ما به یک آی پی استاتیک که از شرکت های ارائه دهنده میتوانیم بگیریم نیاز داریم.


:: برچسب‌ها: آموزش انتقال تصاویر با دوربین های مدار بسته (آنالوگ) ,



نحوه بازگردانی رمز عبور دستگاه DVR
نوشته شده در یک شنبه 19 ارديبهشت 1395
بازدید : 1203
نویسنده : نانکلی

معمولا در دستگاه های DVR به صورت پیش فرض کارخانه تولید کننده یک پسورد پیش وجود دارد که البته هر برند با یکدیگر متفاوت است حال در این مقاله تلاش می کنیم که برای شما اطلاعات مفیدی قرار دهیم.

- اصولا پسورد دستگاه به صورت چهار رقم تا هشت  رقم است .


:: برچسب‌ها: نحوه بازگردانی رمز عبور دستگاه DVR ,



بازیابی رمز فراموش شده دستگاه DVR
نوشته شده در یک شنبه 19 ارديبهشت 1395
بازدید : 2081
نویسنده : نانکلی

فراموش کردن پسورد یا همان رمزعبور admin  دستگاه های DVR  یکی از مشکلات اساسی در زمینه دوربین مداربسته برای همکاران و مصرف کنندگان عزیز می باشد.

قصد داریم در این مقاله چند روش  را با هم مرور کنیم تا شاید بتوانیم مشکل برخی عزیزان را حل کنیم چرا که این موارد تضمینی نبوده و روی تمام دستگاه ها جواب نخواهند داد.

اکثر دستگاه های تولید شده در بازار دوربین مداربسته بر روی فریم ورشان ( Frameware ) یک تاریخ درج شده است و

یا اینکه تاریخی به عنوان تاریخ تولید دستگاه بر روی لیبل زیر آن چسبانده شده . البته اینجا یک مشکلی وجود دارد و اینکه در ایران اکثر برچسب ها پس از وارد شدن کالا تغییر می کنند و برچسب دیگری جای آن را می گیرد .

اگر موفق به پیدا کردن تاریخ تولید نشدید می توانید با کاربری USER  سری به بخش اطلاعات دستگاه بزنید و از آنجا تاریخ فریم ور را برداشت کنید .

(همچنین میتوانید درب کیس دستگاه را باز کرده سپس باتری دستگاه دی وی آر را خارج و سپس نصب نمایید، با این کار تاریخ دستگاه به تاریخ تولید بازگگردانده میشود)


:: برچسب‌ها: بازیابی رمز فراموش شده دستگاه DVR ,